انارور نوشهر

منطقه انارور نوشهر

انارور از بهترین و توریستی ترین مناطق روستاهای نوشهر می باشد و بین ملکار و علی اباد می باشد  و ساحل زیبایی دارد قیمت زمین و ویلا در این مناطق متفاوت می باشد انارور یکی از زیباترین مناطق خطه سرسبز شمال می باشد. این منطقه در استان مازندران و حومه شهرستان نوشهر واقع شده است. انارور از سمت غرب در 25 کیلومتری شهرستان نوشهر و از سمت شرق در 25 کیلومتری شهرستان نور و 15 کلیومتری رویان، در استان مازندران واقع شده است.

روستای زیبای انارور در نزدیکترین فاصله از سمت شرق به منطقه علی آباد عسکرخان، از غرب به منطقه ملکار، از شمال به ساحل دریا و از جنوب به منطقه سنگسرا و جنگل های زیبا و بکر رشته کوه البرز منتهی می شود. منطقه انارور دارای تقریبا 1800 نفر جمعیت بومی و بالغ بر 3200 نفر جمعیت بومی و غیر بومی می باشد.

اکثر جمعیت غیر بومی را هموطنان عزیز از تهران و سایر شهرستان ها تشکیل می دهند.

ویلاهای شیک زیادی در انارور می باشد و انارور به عنوان مرکز دهستان بلده کجور شناخته می شود و از پیشگامان اجرای طرح هادی و عقب نشینی معابر در بین روستاهای شهرستان نوشهر می باشد. جاده های اصلی با 20-17 متر عرض و 2 ورودی اصلی به روستا و اماکن مختلف موجود در این منطقه، انارور را به یکی از زیباترین مناطق این خطه تبدیل نموده است. وجود اماکن تفریحی و مذهبی نیز در این روستا باعث جذب توریست و گردشگران مختلف شده است. مسجد امام حسین (ع) روستای انارور با زیربنای 1100 متر، امام زاده نوح (ع) و امام زاده فارس (ع) از جاذبه های مذهبی این روستا می باشند.

گردشگری انارور

از مناطق گردشگری روستای انارور می توان به پلاژ ساحلی آرام انارور ، فروشگاه زنجیره ای تونل، زمین فوتبال واقع در دامنه جنگل و آبشار انارور در دل جنگل اشاره کرد. همچنین چهره های سرشناس ورزشی مملکت مان همانند آقای صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و رییس سابق فدراسیون فوتبال آقای کفاشیان نیز در منطقه انارور اقدام به خرید ویلا نموده اند. این منطقه دارای 5 ورودی به ساحل شنی دریا می باشد که دارای طول 3 کیلومتری می باشد. چشمه ی آب شرب انارور از دیگر جاذبه های این منطقه می باشد که هم جهت مصارف آب شرب و هم جهت مسایل تفریحی و گردشگری استفاده می شود .

 خیابان های اصلی انارور به صورت بسیار زیبا جدول بندی شده و با درختان زیبای نارنج آذین بندی شده که در فصول مختلف سال، جلوه زیبایی به این منطقه بخشیده است. در منطقه انارور، راه میانبرجنگلی بسیار بکر و زیبا جهت کوهنوردی و پیاده روی و ورزش همگانی در مسیر کمپ حسلگ وجود دارد. کمپ حسلگ یکی از زیباترین مناطق در دل جنگل انارور می باشد که همه ساله پذیرای مهمانان و توریست های زیادی از بخش های مختلف کشور می باشد. منطقه ی انارور همچنین یکی از بهترین مناطق جهت سرمایه گذاری، ساخت و ساز و خرید و فروش ملک می باشد.

چرا انارور را باید جهت خرید ملک انتخاب کرد؟؟

چرا باید در انارور سرمایه گذاری کرد یا به ساخت و ساز و خرید و فروش زمین، ویلا ، باغ و غیره پرداخت؟
علی رغم موارد ذکر شده، باید خاطرنشان کنیم که منطقه انارور به دلیل نزدیکی به جاده چالوس _ کرج یکی از مناطق جذاب برای توریست های عزیز می باشد. چرا که در سال 97، بخش تهران تا شهرستانک جاده چالوس نیز افتتاح می شود و قسمت چالوس تا مرزن آباد هم چند سالی هست که در حال استفاده می باشد و فقط دو قسمت دیگر بزرگراه چالوس-کرج در حال آماده سازی می باشد

همچنین فرودگاه شهرستان نوشهر، چندین پرواز رفت و برگشت به سمت تهران و مشهد در طول هفته داشته و همچنین به سایر استان های کشور همانند اصفهان، اهواز، تبریز و غیره، هفته ای چند روز رفت و برگشت، پرواز دارد. بندر نوشهر نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه است که تنها 25 کیلومتر با منطقه انارور

فاصله دارد، این بندر منطقه ی ویژه اقتصادی می باشد و به زودی قرار است بازار آزاد بندر نوشهر نیز افتتاح گردد .

پارک جنگلی سیسنگان، سد خاکی آویدر، جاده آب پری در مسیر رویان به ییلاقات کجور، کدیر، ویسر، دلسم، کندلوس، آبشار آب پری ، بین، کهنه ده، سیاه سنگ، وازک و بسیاری از ییلاقات دیگر این منطقه از دیگر جاذبه  های گردشگری و نزدیک به منطقه انارور می باشند.

سرمایه گذاران زیادی پا به این منطقه زیبا گذاشته اند البته به تازگی بانک پارسیان تصمیم به سرمایه گذاری بزرگی در منطقه انارور گرفته است که شامل خرید 500 هزار متر مربع از اراضی این منطقه واقع در دامنه جنگل می باشدکه مشرف به دریا و جنگل بوده و به زودی پروژه تفریحی، توریستی، گردشگری شامل تله کابین، رستوران، امکانات تفریحی و گردشگری و غیره در این محل به انجام خواهد رسید.

 

 

انارور نوشهر

✅ اینستاگرام :

https://www.instagram.com/amlakpourvali

پورولی …………………………………………….. ۰۹۱۱۴۷۶۸۸۶۲

برچسب ها