سیسنگان نوشهر

جنگل سیسنگان نوشهر

شاید هر کسی اسم نوشهر را که بشنود بی شک به یاد جنگل زیبا و توریستی سی سنگان بیوفتد جایی زیبا که فاصله دریا و جنگل به کمتر از 100 متر می رسد با کلی امکانات گردشگری از جمله کافی شاپ و جت اسکی و … .

پارک جنگلی سیسنگان یکی از زیباترین مناطق دنیا می باشد به گونه ای که بین این پارک و ساحل فقط یک جاده آسفالت جهت عبور و مرور اتومبیل ها می باشد. این نعمت خدادادی پوشیده از درختان سر به فلک کشیده می باشد و منظره ی سرسبز و زیبایی را ایجاد کرده است و همه ساله در همه ی فصول به ویژه ی فصل بهار و تابستان پذیرای مهمانان زیادی از تمام نقاط کشور می باشد.

بادی توجه داشت که پارک جنگلی سیسنگان دارای وسایل بازی جهت سرگرمی و بازی کودکان نیز بوده و شهر بازی آن نیز همه روزه پذیرای هموطنان گرامی مان می باشد. یک زیر گذر اختصاصی نیز از این پارک به ساحل سیسنگان احداث شده و رفت و آمد را جهت استفاده از ساحل دریا برای شما سروران گرامی آسانتر نموده است.

امکانات جنگل سی سنگان

از دیگر امکانات منطقه سیسنگان، کافی شاپ، قهوه خانه سنتی، فروشگاه های مختلف، بستنی فروشی و غیره می باشد که یک محیط فرح بخش و آرام جهت گذراندن اوقات فراغت شما سروران گرامی فراهم می آورد. در منطقه سیسنگان به دلیل نزدیکی پارک جنگلی سیسنگان، ساحل دریا، آب و هوای بسیار مطبوع و خنک تری را نیز داراست. امنیت پارک سیسنگان جهت اطراق شبانه در چادر نیز بسیار بالاست و ماموران امنیتی خود پارک نیز شبانه روز کنترل پارک را در دست دارند و همه ی این ها زمینه را فراهم می نماید تا شما در یک محیطی امن و آرام، در دل جنگل با برپا نمودن چادر و تفریحات مربوطه یک شب لذت بخش و مفرح را صبح نمایید.

درست چسبیده به پارک سیسنگان نیز منطقه ملاکلا وجود دارد که این منطقه نیز بسیار زیبا بوده و توریست های زیادی همه ساله به این منطقه تشریف می آورند و افتخاری برای مردم مهمان نواز ملاکلا می باشد . در منطقه ملاکلا خرید ویلا، زمین، و سرمایه گذاری های مختلف طی چند سال اخیر به دلیل نزدیکی به پارک سیسنگان و آب و هوای خوب و مناظر بسیار زیبا رونق چشمگیری داشته است. سد خاکی آویدر نیز یکی دیگر از مقاصد اصلی گردشگران در سفر به شمال کشور و شهرستان نوشهر و منطقه سیسنگان می باشد.

از معروف ترین و بهترین مکان ها که در سطح کشور شناخته شده می باشد سد آویدر می باشد . سد خاکی آویدر شامل مجموعه ای از یک دریاچه و یک جزیره ای که در وسط آن واقع شده، می باشد. دور تا دور این دریاچه نیز از جنگل انبوه با درختان سر به فلک کشیده و فضای سبز بسیار عالی و زیبا پوشیده شده است. سد خاکی آویدر همه ساله پذیرای مهمانان زیادی از نواحی مختلف کشور می باشد.

شهرک سازی

شهرک های جنگلی مختلف شامل شهرک بزرگی، شهرک باغ چای، شهرک ستاره شمال، شهرک آفتاب گردان، شهرک نگار، شهرک زنبق، شهرک شهاب، شهرک الماس، شهرک طاهری و … همه در منطقه سیسنگان و ملا کلا واقع شده اند و شما سروران گرامی با خرید ملک در این شهرک ها میتوانید از زیباییهای این منطقه بیشتر لذت ببرید.

منطقه سیسنگان و سد خاکی آویدر، جهت خرید ویلا، زمین، آپارتمان، سرمایه گذاری، ساخت و ساز، شهرک سازی و هرآنچه که مد نظر شما عزیزان می باشد، مکان بسیار مناسبی می باشد. چرا که هرساله توریست های زیادی به این منطقه آمده و جهت گذراندن اوقات فراغت و تفریحات شاداب از امکانات موجود استفاده می نمایند و همچنین خرید و فروشهای زیادی نیز در منطقه سیسنگان صورت میگیرد.

چنانچه قصد خرید و فروش ویلا، زمین، ساخت و ساز، شهرک سازی و یا هرگونه سرمایه گذاری دیگر در سطح منطقه را دارید، املاک پورولی آمادگی لازم جهت انجام پروژه های ذکر شده با بهترین کیفیت را دارد.

با توجه به اهمیت این منطقه زیبا در بحث گردشگری ، هر ساله تعداد زیادی از توریست ها به این منطقه آمده و خاطرات خوبی برای خود خلق می کنند

 

 

سیسنگان نوشهر

 

برچسب ها